OCENĚNÍ PRO VEŘEJNĚ PROSPĚŠNÉ PROJEKTY

Ceny Fóra Dárců | Spoleďż˝enskďż˝ odpovďż˝dnost firem 

ZOOT DOBRO. - partner kategorií SBÍRKOVÉ PŘEDMĚTY a VÝZVA PRO MERCHANDISING

ZOOT DOBRO. - partner kategorií SBÍRKOVÉ PŘEDMĚTY a  VÝZVA PRO MERCHANDISING

Dobročinný projekt online obchodu s módou a designem ZOOT.cz funguje od podzimu 2013. Základní myšlenkou projektu DOBRO. je pomáhat neziskovým organizacím s výrobou a prodejem stylového propagačního textilu a tím zároveň propagovat jejich činnost. Tématům neziskového sektoru se tak dostává pozornosti široké veřejnosti, a to díky početné základně zákazníků ZOOT.cz i díky marketingové podpoře projektů.
Nákupem triček, tašek a dalších produktů má každý možnost podpořit konkrétní projekt a sobě udělat radost. Aby byl projekt finančně dlouhodobě udržitelný, ZOOT.cz si ponechává náklady spojené s výrobou a neziskovým organizacím odvádí čistý zisk z prodeje.

 

DOBRO.ZOOT i letos nabízí pomoc neziskovým organizacím


ZOOT se kamarádí s Fórem dárců už nějaký ten pátek. „Nejen proto, že se na dárcovství
díváme hodně podobnou optikou," říká Jitka Pánková CSR koordinátorka DOBRO.ZOOT Výsledky loňských cen ZOOT pozitivně překvapily, a tak v tomto přátelství rádi pokračují dál. „Společně učíme neziskové organizace být lepší a umět lepší věci a být tak úspěšnější ve svém oboru."

 

Jakou zkušenost máte právě s touto oblastí dárcovství?

 

ZOOTí projekt DOBRO. pomáhá jako platforma pro tvorbu originálního a udržitelného merchandisingu neziskovým projektům a organizacím už pár let. Prodej výrobků pak realizujeme i komunikujeme našimi kanály a veškerý výtěžek transferujeme zpět organizaci, pro kterou je tento příspěvek velkou podporou.

 

Co byste vzkázala organizacím, které se o Ceny Fóra dárců ucházejí?

 

Ať se nebojí, že něco není možné. A ať se nebojí popustit uzdu svojí fantazii. A že tričko s logem není všechno :).

 

 

Zpět na přehled partnerů