Crowdfundingová akce 2016
Integrovaná kampaň – firemní 2016
Integrovaná kampaň 2016
Sbírkový předmět a veřejně prospěšný merchandising 2016
Sbírkový projekt 2016
Výroční zpráva 2016
Výroční zpráva- firemní 2016
Výzva pro merchandising 2016
Zaměstnanecká sbírka 2016
Integrovaná kampaň 1.místo
Post Bellum
Běh pro paměť národa
Kampaň cílila na Pražany, kteří aktivně tráví volný čas a zajímají se o kulturní či společenské dění, sportovce a také rodiny s dětmi.
Výtěžek ze startovného a z doprovodného prodeje na místě směřoval na natáčení vzpomínek lidí, jichž se dotkly dějiny minulého století
Kampaň jako symbol 20. století využila motiv fiktivní ulice měnící se v čase, který zpracoval výtvarník Vojtěch Šeda. Ulici pak kontrastně doplnila fotografie patronů běhu: V. Hradílka, E. Samkové či sester Geislerových.